Annapanna

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Anna - 25 januari 2009 21:15

...var fullkomligt magisk. Det är inte alla gånger man som instruktör lyckas skapa den där perfekta stämningen, men idag kände jag att jag åtminstone var riktigt nära. På första passet (det som jag instruerar) kom det 18 deltagare som samtliga gav järnet, och det är inspirerande må jag lova. Att se hur alla sliter och följer mina instruktioner och verkligen gör sitt allra bästa, utifrån den egna förmågan, är en häftig känsla!


På dagens andra pass, nybörjarpasset, då jag assisterar och P instruerar, kom det 34 (!) st deltagare. Helt fantastiskt roligt att de var så många, men då är det lite svårare att hinna med att assistera alla och få en riktigt lugn och skön stämning. Trots det så lyckades P med det idag, och det är inte det sämsta. Tror att samtliga 52 deltagare vi haft ikväll tycker precis som vi!


Nu har jag krypit upp i soffan med datorn i knät, kroppen känns som gelé och det enda jag skall göra nu är att ta en varm skön dusch för att sedan glida ner i sängen mellan mina nytvättade lakan. Det kan liksom inte bli så mycket bättre än så :-)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards