Annapanna

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Anna - 24 januari 2009 23:42

Ganska så nyss hemkommen efter en låååång promenad tillsammans med käraste L runt hela staden. Benen värker och jag är frusen som bara den, men det var det lätt värt! Vi har skrattat, vi har gråtit, vi har babblat och vi har terapeutat varandra. Och jäklars vad jag känner mig utpumpad just nu, samtidigt som jag känner mig hur lugn som helst...


Jag vet egentligen inte riktigt vad det är jag vill ha sagt, eller hur jag skall säga det, men vad häftigt det är att man kan känna så mycket kärlek för en nära vän. Ganska fantastiskt faktiskt!


Mer kärlek åt folket!

Av Anna - 24 januari 2009 15:06

Lite trött och seg idag trots en lång och skön sovmorgon. Min kompis S har sovit över här inatt och vi blev väl sittade uppe lite väl sent i natt. Äldsta dottern har också haft en kompis som sovit över så det var fullt hus vi frukostbordet i morse. Mysigt!


Sitter och hänger framför tv:n och spanar på på skidåkning, men skall ladda för att hoppa in i duschen. Skall bort till mams och paps för att käka middag och jag känner mig väl sunkig...


Sedan blir det nog mys ikväll tillsammans med L som är nere från Stockholm. Längtar efter att få krama om henne.


Lugn och skön dag med mycket mys alltså!


Hoppas att även ni andra har en fin lördag!


Kramkram

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards