Annapanna

Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 21:44

Fick en riktig självförtroendekick efter jag kört yogapasset idag. Det kom fram en tjej, som var med för första gången idag, efter passet och sa till mig att...


...det här var den BÄSTA yogapasset hon någonsin varit med på...(och hon hade varit på MÅNGA)


Ha, vad ger ni mig för den?

Av Anna - 22 januari 2009 16:59

Nu är det en sådan där period igen då jag fryser, skakar och huttrar och det värker i hela kroppen på grund av muskelspänningar för att hålla värmen. Det känns precis som i höstas och jag kan nästan må illa bara vid tanken att gå ut när det är kallt. Paltar på mig så mycket kläder jag bara kan och tittar med fasa på alla andra som är betydligt mer lättklädda än jag utomhus. Det är någonting som är galet med min kropp och jag har ingen aning om vad...


Påfrestande är det iallafall. Att inte vilja vara utomhus en sekund mer än nödvändigt och när det enda som känns riktigt bra är att tänka på hur det känns att ligga nerkrupen under mitt varma täcke. Tackålov fryser jag inte lika mycket när jag är inomhus utan det är mest när jag är ute. Men det onda i kroppen kan nästan kännas förlamande vissa dagar.


Ikväll är det yoga som vanligt och då blir jag riktigt genomvarm vilket är en underbar känsla. Sedan en varm dusch på det och en varm vetekudde i sängen vilket förhoppningsvis skall göra mig varm och go igen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards