Annapanna

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Duktig tjej!

Av Anna - 29 oktober 2008 16:18

Galet vad nöjd jag känner mig över mig själv idag!


Jag har tagit tag i två sådana där ångestsaker (jag är förövrig urkass på att ta tag i ångestsaker) idag . Dels har jag äntligen tagit tag i att ringa och boka en läkartid på vårdcentralen. Har misstänkt länge nu att det kanske inte riktigt står rätt till med min ämnesomsättning (fryser, har ont i kroppen, är trött, har svårt att hålla vikten, har huvudvärk ofta), och nu har jag bokat tid för att ta en sköldkörtelprov en gång för alla.  Är det inte fel på sköldkörteln, så är det bara att hoppas på att jag får en nyfiken doktor som vill luska i vad som annars kan vara felet. För det är inte normalt att ha det såhär!


Sedan har jag *korsitaket* ringt och bokat en tid hos optikern. Skall dit redan i morgon. Skall bli spännande att se om det är synen som spökar när det gäller huvudvärken. Om inte annat kan det vara bra att veta det innan jag kommer iväg till läkaren.


Nu tycker iallafall jag själv att jag varit riktigt, riktigt redig!


Förresten, fick sms från Kreta idag. Värmen är av svensk högsommarklass och de fyra resänererna hade intagit stranden för dagen...


Japp, och här är det sviiiinkallt! *jihhhha*

 
 
Ingen bild

Magnus

29 oktober 2008 23:30

Här i spanien har det snöat, det du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards