Annapanna

Alla inlägg den 27 september 2008

Av Anna - 27 september 2008 21:01

Jättemassor av grattis pussar och kramar till mammas underbara, vackra dotter på 15 (!) års dagen!



Jisses vilka dagar! Tentan gick förhoppningsvis bra igår. Hoppas och tror att jag nog lyckades skrapa ihop poäng till att få den godkänt iallafall.

Som vanligt efter en tenta så känns hjärnan helt urblåst efteråt. Men jag åkte hem, pluggade en stund (kors i taket), klippte en kompis, och drog sedan, tillsammans med maken, ner till ikea för att shoppa en soffa till tjejernas rum. Monterade och grejjade halva natten och ställde sedan klockan på 7 i morse, för att gå upp då och städa ( mycket välbehövligt), shoppa mat och laga mat inför dagens kalas. Dottern kom hem tillsammans med sin morbror och moster (hon har bott hemma hos dem i veckan) vid lunch tid och hon blev SÅ glad för rummet! Skönt, då jag har tagit mig friheten att inreda som jag ville...


Vid tre var det invation av släkten. Vi är hur många om helst och det blir mer än hysteriskt på våra kalas, men ack så mysigt! Mat i mängder och tårta i mängder! Nu har det flesta gäster gett sig av, och som vanligt känner man att man inte hann prata med alla...Nu skall vi mysa med brorsan med familj ikväll och i morgon bitti och försöka ta det lite lungt! Skall bli skönt!


Så här snajsigt blev det på flickornas rum!




Skapa flashcards