Annapanna

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Anna - 21 september 2008 12:55

...var en sådan där myspysig en. Började dagen med att gå till vv. Stod på samma vikt som jag gjorde innan sommaren. Mycket nöjd med det, då jag de senaste 5 veckorna har blivit av med de kilorna som jag lagt på mig under sommarlovet. Nu ligger jag på min målvikt, men nu är alltså planen att jag skall ner ytterligare 5 kilo. Kommer gå som en dans ;-)


Sedan var det hem och iväg till S och P och deras småkillar för en fika. De flyttade in i sitt hus förra sommaren och nu fick vi äntligen kommit iväg och hälsat på dem. Mysigt till tusen!


När vi senare kom hem kände vi alla att det var inte alls läge att gå in när det var så himla härligt väder ute, så vi tog bilen ut till skogen för att ge oss på svampjakt. Det gick visserligen sådär, vi hittade endast en stackars kantarell, men det var inte i hela världen, då det var riktigt lovely att vara utomhus i solen!


Efter det var det sedvanligt mys framför tv:n, med middag, godis och film. När sedan sonen kom isäng kom Lost boxen fram och vi hängde i ända till 03.30  inatt. Totalt crejzy! Nu har vi bara 4 avsnitt kvar på första säsongen!


Nope, dags att dra. Skall med tåget om en halvtimma. Så det är läge att sticka nu. Skall till Göteborg och träffa några härliga personer!


Se ya!








Skapa flashcards