Annapanna

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Anna - 4 september 2008 17:53

...för terminen, är det om en stund och jag är så trött att jag grinar... God, vilken dag i skolan. Är fullständigt manglad i huvudet. Känns som om någon har slått något MYCKET hårt i skallen på mig. Kom precis hem och hinner inte mer än att byta om och packa ihop mina saker innan jag behöver sticka. Äta är ingen mening, för att yoga med magen full av mat är ingen höjdare, och hungrig är jag!  Det pissregnar ute så det är fram med regnkläderna som gäller...


Och trots allt detta...


Trots det, skall det bli helt underbart att komma igång igen! Underbart! Och jag vet att jag kommer att njuta. SÅ mycket!


Av Anna - 4 september 2008 08:03

Läser vad jag skrev igår och känner mig genast som en riktig surkärring. Mellan raderna verkar jag gråhårig och bitter och riktigt så illa är det faktiskt inte (bara nästan...*L*).


Så nu börjar jag dagen med att rada upp vad som är LOVELY i mitt liv just nu!


  • Solen skiner. Underbart!
  • Det är första gången på yogan ikväll och skall bli kul att komma igång!
  • Till helgen skall jag få umgås med de bästa jag har!
  • Jag har inte ätit kött på snart 3 veckor och det går finfint!
  • Undrasaflundra om jag inte har tappat ett par kilo med...
  • Skall få skjuts av mamsen till skolan idag. Mysigt!

Nu drar jag!


Se ya!

Ovido - Quiz & Flashcards