Annapanna

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Anna - 2 september 2008 11:31

Har sett 6:e säsongens allra första avsnitt av världens bästa serie! Nu är det bara att drömma iväg...



 

Bilder: cwtv.com


Och helt plötsligt känns livet liiiite lättare igen...



Av Anna - 2 september 2008 08:23

Hoppade upp ur sängen (förvånandsvärt pigg) tidigare än vanligt för att hinna med allt som hör morgonen till utan att behöva stressa, lämnade sonen på förskolan och susade hem en snabbis för att hämta med mig väskan. Då ringde A och sa att hennes barn hade blivit sjuka och att det bara var för henne att glatt vara hemma...


Tjoho! *not*


Då blev det tydligen för mig att glatt stanna hemma med. (Det är A som kör till Borås.) Hade jag sprungit som en tok hade jag hunnit med en buss, men hade ändå kommit 20 minuter för sent till skolan. Att komma försent att något av det värsta jag vet, så jag beslutade mig för att stanna hemma jag med. Att jag kände mig ytterst oförberedd till seminariet bidrog också till beslutet. Jahopp, snacka antiklimax...

Har mailat läraren och jag gissar att vi får göra en fet kompleterings uppgift bara för att vi inte kom (det var obligatorisk närvaro). Inte jätteroligt, men det är väl bara att sätta tänderna i det!


Jaha, nu sitter jag här. Fick en extra dag "ledigt" och undrar i vilken ände av pluggeriet jag skall börja? Vilken tråkbok skall jag börja med?

Skapa flashcards