Annapanna

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Anna - 9 augusti 2008 16:09

Idag känns det precis som om sommaren vore slut. Det blåser som sjutton, regnar titt som tätt och är dessutom kyligare än på länge. Jag vill inte att den härliga sommaren redan är över. Jag behöver mer sol och värme på min kropp. Kommer inte att palla långa, gråa, kalla vintern och jag inte får mer sommar...


Att vi drar hem i morgon, hem till vardagen, gör ju än mer att det känns som om sommaren definitivt är över...


Trots att jag har två veckor ledighet kvar innan skolan börjar. Måste lägga upp en taktik inför höstterminen/vintern/vårterminen om jag inte skall bli tokig.


Faan solen. Kom tillbaks!   

Av Anna - 9 augusti 2008 09:06

Igår när blogglusten var som störst gick det inte att logga in på bloggagratis och nu har skrivkrampen anfallit *S*


Tänkte dock att jag skulle bjuda på lite bilder från gårdagen. Mellan alla regnskurar (faan vad det har regnat) gav vi oss ut med makens storebrors båt och seglade en stund. Det var hur mysigt som helst. Mörka moln omringade oss under hela turen, men vi klarade oss från att bli blöta. Det var ett riktigt mysigt sätt att fira fredagkväll iallafall!

 


 


 


Idag skiner solen äntligen, fast det är fasligt kallt. Hoppas att regnet håller sig borta så vi kan hitta på något mysigt utomhus. Känner att hela familjen är fasligt trötta på att sitta inomhus och trycka... 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards