Annapanna

Direktlänk till inlägg 20 april 2008

God vad härligt väder!

Av Anna - 20 april 2008 14:28


Nu känner iallafall jag lite hopp om framtiden när solen värmer så gott. Har varit svältfödd på sol och värme så länge nu att jag är helt förundrad över att den faktiskt existerar. Fler som känner likadant?


Var ute på en härlig joggingtur tillsammans med papsen i morse. Vi tog samma runda som i tisdags. Då var det galet tungt, men idag kändes det faktiskt bättre. Backarna var inte riktigt lika branta och asfalten var inte lika hård. Slingan är 10 kilometer och idag hade jag faktiskt kunnat tänka mig att fortsätta en stund till. Härligt! Dock hade papsen det lite slitigare idag (han, däremot flög fram i tisdags). Så vi nöjde oss efter 10 kilometer.


Medan jag var ute lyckades maken kladda på ett andra lager färg i hallen och nu är iallafall väggarna färdigmålade. Sedan har vi bröstpanel som även den behöver få sig en omgång färg, men det får bli nästa helg eller något. Iallafall är färgchocken total! Kan inte bestämma mig om det är skitfräckt eller totalfel *fniss*. Men det är riktigt skrikit turkost! Maken håller på att slita med skjutväggarna och oj vad bra det blir! Skall bli härligt att få gömma skiten bakom där när det blir klart!


Nu är det middag och sedan väntar yogan. Gissar att det inte blir många alls nu när vädret är så underbart. Brukar vara likadant varje vår. De sista veckorna på terminen är manfallet totalt!


Ja ja, jag tycker det skall bli skönt iallafall!

 
 
Karin Samuelsson

Karin Samuelsson

23 april 2008 14:53

Länge sedan jag var inne och läste!!
Vilken hurtbulle du är!! Tykcer att du gjorde bra ifrån dig på web TV:n!!

Blev så glad när jag fick hem inbjudan till vänersnäs. Den är verkligen superfin!!!! Känns tungt att det inte blir något läger för oss. Har lite dåligt samvete att mitt engagemang har varit 0 i år. Graviditeten har tagit mer kraft än vad jag trodde att den skulle, men det kommer ju fler år!

http://familjensamuelsson.wordpress.com

 
Malin

Malin

28 april 2008 21:00

Hejsan hej.
Hur gick det för "lill tjejen" idag??
För det var väl idag??

Ha det bäst!
Kram

http://blogg.aftonbladet.se/17375

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Skapa flashcards