Annapanna

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Anna - 15 april 2008 21:32

Var ute och sprang en runda tillsammans med ett skönt gäng från jogg.se ikväll. 10 kilometer blev det och inte min gamla vanliga runda utan en ny, backigare. Det var naturligtvis tyngre än vanligt, men jag tyckte ändå att det gick rellativt bra. Dock känner jag i benen nu att det är något helt annat att springa på asfalt. Så hädanefter blir det mer asfaltsträning.


Det var iallafall trevligt att springa med andra och naturligtvis blir man puschad när man blir trött, men det är inte helt lätt att springa när man inte kan hålla det tempot man är van vid. Jag är ju en riktig slowstarter och behöver springa långsamt en bra bit innan jag kan öka tempot. Här var det samma tempo hela tiden och det är nog egentligen ingenting för mig.


Men kul var det!


Skall hoppa i säng redan nu har jag tänkt. Kommer ändå vara trött som ett ras när klockan ringer 05.30 i morgonbitti. Skönt att i morgon kväll har jag inget planerat så det blir en lugn hemmakväll att se fram mot! Och innan det en förhoppningsvis rolig dag på praktiken *L*.

Skapa flashcards