Annapanna

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Anna - 1 mars 2008 15:25

Jupp, jag kom ut. Trots regnet! 1 mil blev det och det kändes toppenskönt! De 5 första kilometrarna var som vanligt tyngst. Fattar inte att det alltid är så. Det tar fantastisk lång tid innan jag kommer in i flåset. Andra varvet gick dessutom fortare...Skumt! Men skönt känns det iallafall!


Nu är familjen på väg till Borås. Traditionsenligt har Junis distriktet plaskparty i Stadsparksbadet i Borås. 100 junisar som härjar i bassäng, bubbelpool, vattenrutchkana och vågmaskin i 3 timmar. Det är grejer det!


Kul lördagskväll helt klart!


Godafton!

Av Anna - 1 mars 2008 11:47

Jösses vad skönt att februari är slut och mars är här! Jag längtar så fantastiskt mycket efter sol och värme och har jag riktig tur så kanske mars kan bjuda på det! *hoppas, hoppas*.


Är fortfarande fantastiskt trött men idag känns det iallafall lite lättare. Fick en ordentlig egosovmorgon och det är jag SÅ tacksam över. Maken drog i väg med yngsta dottern och sonen tidigt i morse. Dottern skall spela tre handbollsmatcher i Vänersborg och idag var det makens tur att köra dit. Äldsta dottern sov över hos kompisar, så i morse var det bara JAG hemma. Sov till klockan var halv tio och det var underbart!


Nu har jag gått och skrotat här ett par timmar (har visserligen tvättstugan idag, men det är inte alltför betungande), och nu LADDAR jag för att gå ut och springa. Jag älskar att springa och tycker verkligen att det är jättehärligt. Men när det regnar så mycket som det gör nu (MYCKET) så har jag så svårt att motivera mig att komma ut.


Som studerande, lite halvstressad trebarnsmamma är min ego tid något begränsad och jag VET att jag måste ta chansen att komma ut när jag får den. Jag kan inte tänka att jag tar det lite senare, för lite senare har jag inte tid. Den senaste tiden har tillfällerna att komma ut varit få och varje gång har det varit pissigt väder. Det är INTE kul då! Så fattar ni att jag längtar efter härligare väder eller? *S*


Menmen, det är bara att ta sig i kragen och ge sig ut. Skita i det äckliga vädret och köra järnet...


Så...NU drar jag! 

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards