Annapanna

Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Anna - 28 februari 2008 18:23

Ok, ni som inte orkar med en gnällig, småsur, trött trebarnsmorsa just nu, sluta läs NU.


Snälla!


Så är ni välkomna tillbaks i morgon. *S*


Fy f**n vad trött jag är! Helt slut. Både i kroppen och knoppen. Skulle kunna sitta och somna här och nu. Min kropp är inte funtad för att gå upp så tidigt. Det finns sådana som har det värre, jag vet. Men det hjälper inte MIG! Jag är APTRÖTT!


Fattar inte hur jag skall orka jobba 6 dagar nästa vecka, när jag knappt orkar 4 denna veckan...


Gissar att det även har en del med anspänningen på praktiken att göra, och inte bara med sömnen. Men hur kul är det att komma hem och nästa gå och lägga sig på en gång? Inte alls!


Nu skall jag iväg och köra yoga. Idag hade det bara varit SÅ skönt att BARA få vara med, och inte leda passet. Om någon annan hade kunnat tänka, prata och leda, så hade jag bara fått hänga med. Gud, så skönt det hade varit!


Lyckliga mig slipper åtminstone gå bort till yogan utan min snälla snälla pappa kommer och hämtar mig. Tack för det! Har redan promenerat 4 gånger 20 minuter idag. Känns som om det räcker!


Nu är det bara att hoppas på att jag inte slaggar in under avslappningen bara, utan kan hålla mig vaken *L*

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards