Annapanna

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Anna - 4 januari 2008 18:08

Ja, det är det! En riktig skit dag.


Tentan var den absolut mest korkade, svåra, idiotiska jag varit med om. Den stämde varken med studieguide, föreläsningar eller böcker. MYCKET svårare. På en helt annan nivå än vad jag eller någon annan pluggat på. Skall bli spännande att se om det var någon i klassen som bemästrade den. Skit jävlar oxå...


Jaja, någon gång skall ju vara den första gången man gör en omtenta. Om jag inte mot förmodan skulle ha en jäkla flax och har GISSAT rätt på tillräckligt många frågor. *Tssss*


När jag kom hem trött och grinig ringde svärfar och berättade att makens farmor har dött. Skit! Hon var förvisso 91 år, men det känns för jäkla tomt ändå. Hon var inte sjuk och fick dö hemma i lugn och ro sittande i en fotölj. Och mer än så kan man väl inte önska...

Hon klarade sig utan hemhjälp och var ganska pigg och klar men på senaste tiden har vi börjat märka att hon snurrat till det ibland. Så det var ju skönt att det slapp bli värre.


Men ändå.


Min egen farmor dog innan jag föddes och min mormor dog när jag var 13 så makens farmor har varit lite substitut för mig. En av de skönaste människor jag känt desutom!


Så nu är vi lite låga här allihop!


Tur att min bror med familj kommer om en liten stund. Skall bli mysigt att få krama på dem hela helgen!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards