Annapanna

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Anna - 3 januari 2008 23:08

Har myst framför tvn med tjejerna ikväll. Perfekt tentauppladdning ;-)


Såg The Notebook. Världens gulligaste film om du frågar mig. Var länge sedan jag såg den senast. Hade nästan glömt av hur mycket jag tycker om den. *suckar lyckligt*



Ibland undrar jag inte om jag är mer fjortis än vad min dotter är...


Älskar romantiska filmer. Vet inte om det har att göra med att jag varit tillsammans med samma kille sedan jag var 16 år och han är inget vidare romantisk. Han är jättebra på alla sätt och jag älskar honom massor. Men, har är inte det miiiiiinsta romantisk. Jag har i alla år sagt, att det gör ingenting för jag är lika oromantisk jag. Men jag börjar undra det...


Nope, mer romantik åt folket (eller iallafall åt mig *S*)

Av Anna - 3 januari 2008 18:30

Har haft ont i halsen i nästan två veckor nu. Riktigt ont i halsen. Inte sådär halsfluss ont. Men jobbigt, skapigt, segt och ännu jobbigare ändå.


Och jag som är så himla träningssugen! Galet vad jag längtar efter att få svettas, flåsa och få blodsmak i munnen. Så jäkla skönt det är.


Har nöjt mig med att köra yoga över julen och nyåret och det är ju förvisso underbart, men jag vill ut och flåsa. NU!


Nu kommer brorsan med familj och hälsar på över helgen och det brukar vara en riktig höjdare att då vara ute och springa med honom. Hoppas, hoppas att det jobbiga halsonda försvinner så att vi kan ge oss ut en tur!

Av Anna - 3 januari 2008 12:51


Idag är det totalt omöjligt att hitta det...


A blev sjuk idag så jag blev tvungen att tenta plugga själv. *Veochfasa* Har suttit sedan halv åtta i morse och kan INTE koncentrera mig. Totalt stört omöjligt...

Och skall jag vara ärlig så har jag även svårt att motivera mig.


Missa tentan? Spelar roll liksom...


Tror jag ger upp nu. Totalt meningslöst att fortsätta när tankarna bara sveper fram och tillbaks. Det får gå som det går i morgon. Vi har lite lugnare i skolan de två nästkommande veckorna, så jag har gott om tid att läsa till omtentan. Om det nu skulle behövas...


Tjejerna är duktiga och kör veckostädning här hemma. Gulliga dem!

Snart kommer det en mäklare hit för att värdera lägenheten, så då är det ju trevligt som det är snyggt och fräscht. (Nej, vi skall inte flytta, bara skriva om lånen)


Nope, dags att fortsätta en liiiiiten stund till.

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards