Annapanna

Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Kanske på g!

Av Anna - 29 november 2007 16:19


ÄNTLIGEN känns det som om jag är på väg ut ut dimman.


Har levt i ett grådisigt mörker senaste månaderna, men undrasaflundra om det inte känns lite lättare idag! Känner mig full av energi igen! Som jag längtat efter känslan! Att bara känna sig  sådär håglös, deppig, ledsen och gnällig som jag varit det senaste månaderna är verkligen inte jag! Inte ett dugg! Iallafall inte från min synvinkel *L*


Men nu så! Känner att jag vill ut och springa, fixa här hemma, ta vara på mina vänner och min familj, börja laga middag igen...Försöka leva så som jag vill, brukar och kan.


Gud så skönt!


Var rädd att jag aldrig skulle hitta någon energi igen! Tack å lov är den nog här igen!


Tjoho!


Ikväll är det aerobic, sedan blir det film. "Lost in translation". Spännande!

 
 
Malin

Malin

29 november 2007 19:40

Åh vad härligt att läsa!!
Vad glad jag blir att det ordnat till sig, äntligen.

Ni har fortfarande en stående inbjudan hit!!! Kommer ni i jul? Julen blir hemma hos oss, den som vill kommer när den kan. Hoppas ni kan :)

hur går det i skolan? fullt ös eller har det lugnat sig något?
Resaten av familjen? friska?

Ha det bäst!
Stor kram Malin

http://blogg.aftonbladet.se/17375

 
Micke

Micke

2 december 2007 09:00

Känner du dig rastlös kan du allt leta dig hit och avreagera dig med snöskottning ;) Vi har fått tokmycke i natt!

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards