Annapanna

Direktlänk till inlägg 30 september 2007

Härligaste helgen

Av Anna - 30 september 2007 22:01

Helgen som gått har varit en av de bästa på länge. Riktigt, riktigt härlig! Inte så att helgerna inte brukar vara bra, men denna har varit något utöver det vanliga. SÅ lungt och skönt!


Kalaset igår gick bra. Lungt och städat, eller ja, så lungt och städat det kan bli med massor av gäster i en liiiite för liten lägenhet. Mysigt var det iallafall. Efter gästerna gått satte vi igång och spela SingStar med den nya skivan. Svenska Schlagers. Jisses vad vi sjöng. Som galningar *S*


Idag har vi tagit det ännu lugnare. Vi har inte gjort många knop utan mest gått omkring och skrotat. Låååång sovmorgon följdes av en myyyysig frukost. Äldsta dottern har delat ut all sin reklam och maken har varit och handlat, det är väl det mest spännande som hänt...


Yoga passet i eftermiddags gick kalasbra. P är på semester  så jag fick hålla i passet alldeles själv. Men det gick finfint ändå. Mamma och pappa var inte heller där så alldeles utan "fanclub" ;-) fick jag fjäska så att döttrarna följde med mig. Jättemysigt. De är jätteduktiga och jag är jätte stolt över dem. Det märks att de njuter av passet och det är lite imponerande när man 10 och 14 år tycker jag!


Vi gör ofta saker tillsammans, men just det här, att komma hem tillsammans med samma härliga känsla i kroppen. Det är riktigt Lovely!! 


Nu ikväll har vi hängt framför tv:n och kollat film. The Holiday. Har sett det förut och har även tjatat om den här, förrut. Men ack så bra den är! Se dem om du inte gjort det!


Myyyys!


En härlig helg hoppas jag smittar av sig på kommande vecka. Det har varit lite tungt nu det sista så jag hoppas att den härliga känslan jag har nu sitter kvar ett tag!


Dags att hoppa isäng. Klockan ringer kvart över sex i morgon!


Natti

 
 
Ingen bild

Karin B Samuelsson

1 oktober 2007 15:35

Man behöver verkligen sådana där härliga helger ibland för att ladda batterierna!! Skönt för dig/er.
Måste vara så kul att få se sina barn bli små vuxna människor som man kan föra ordentliga diskussioner med och göra roliga saker tillsammans med. Ser fram emot det (men fasar inför tonårshormonerna) Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards