Annapanna

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Anna - 19 september 2007 22:03

...har gått och förlovat sig...


Hoppsanikaloppsan vilken överraskning!


Är jätteglad för hennes skull. Hon har varit singel ganska många år, men träffade R för 1½ år sedan. De är tokkära och vi gillar honom skarpt! Framförallt så fungerar han kalasbra med makens lillasyster, som bara är 14, och av naturliga orsaker fortfarande bor hemma. *S*


Så det är bara att säga JÄTTEgrattis! 


Hehe, blev alldeles varm i magen... Härligt att få gå och lägga sig med den känslan och inte känslan av kaos som för några timmar sedan ;-)


Idag har förresten maken och sonen haft sin gympapremiär (det gick bra, de var jättenöjda). Äldsta dottern har varit på sin första konfirmationsträff (hon tyckte det verkade kul),och jag och yngsta dottern har varit på utvecklingssamtal (hon fick med beröm godkänt!)

Av Anna - 19 september 2007 15:38

Så kom resten av familjen hem...Det var den härligheten det...


Kaotiskt som vanligt. Suck!


Jaja, jag är förvisso van vid kaoset, men ibland är det skönt att få vara inne i sin egen EGObubbla.


Missförstå mig inte, min familj är mitt allt men ibland kan uppvaknandet vara brutalt...

Av Anna - 19 september 2007 12:17

Sitter hemma och pluggar idag. Ensam. Och det känns för ovanligheten helt okej. Brukar ha svårt med motivationen. Men idag är den på topp!


Lämnade sonen på dagis strax före åtta som vanligt. Gick hem och käkade frulle. Läste från och till fram till elva. Då bröt jag, satte på en härlig skiva, tände ljus (det är möööörkt här idag), och körde ett härligt yogapass. Ett riktigt egopass. Bara för mig själv. Inte anpassat efter någon annan. Bara de rörelserna som JAG tycker om! Härligt!


Nu är jag nyduschad och skall precis sätta i mig lunchen. Kålpudding och potatis. Mums!


Sedan skall jag läsa ett par timmar till innan det är dags att gå iväg med yngsta dottern på utvecklingssamtal!


Ikväll blir det förhoppningsvis en lugn, skön hemma kväll. Kanske med någon bra film?


Sa jag att det är en härlig dag?

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards