Annapanna

Alla inlägg den 14 september 2007

Av Anna - 14 september 2007 18:03

Idag var det dags att skriva tenta i Psykiatrisk sjukdomslära. Tentan var svårare än vad jag hade förväntat mig. Men jag tror nog att det gick vägen ändå. Kunde skriva på alla frågor. Om jag inte skulle ha klarat den får jag skylla mig själv. Jag har INTE pluggat tillräckligt. Inte för att jag inte hunnit, utan för att jag har varit slapp.


Egentligen har jag pluggat mindre och mindre på tentorna under utbildningen. Det har ju gått bra ändå. Jag har fått hybris helt enkelt...*L*


Varför läsa på tentor, jag klarar dom ändå, liksom...


Men som sagt, jag tror nog att jag klarar den. Hoppas, hoppas!


Annars då?


Efter tentan åkte jag hem till mamma och pappa för att mamma skulle hjälpa mig att vaxa benen. Aj,aj!

Benen blev snygga och jag stannade även för att fika. Mysigt att sitta och snacka sådär men föräldrarna utan att ha tre barn som pockar på deras uppmärksamhet. Vi pratade om stort och smått och kände oss sådär lagom filosofiska.


Sen när jag kom hem deppade jag ihop alldeles. Tre kompisar var hemma med döttrarna, hemmet såg ut som faan och resten av familjen bara väntade på att jag skulle komma hem och styra upp allt. Har inte riktigt ork för det idag. Känner mig lite smårisigt, tror att det är en förkylning på g. Sedan är jag lite ursketen efter anspänningen med tentan. För att inte göra saken bättre så hade yngsta dottern med kompis sprayat fullt med parfym inne på dotterns rum. Det stinker satan kan jag bara meddela. Eftersom jag är parfymallergisk mår jag skitilla och får världens huvudvärk av stanken.

Bläk, vad hängig jag känner mig!


Sitter ensam just nu och det är precis vad jag behöver. Maken och sonen stack iväg och handlade. Äldsta dottern gick på träning och yngsta dottern åkte hem till kompisen för att hämta sovgrejer (de skall sova här inatt)


Så nu skall jag tända några ljus, krypa ner i soffan och bara njuta en stund innan invationen är ett faktum igen...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards