Annapanna

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Anna - 3 september 2007 17:54

Idag är en sådan där dag. En sådan där dag som infaller sällan tack och lov, men ändå för ofta för att det skall vara kul. En sådan där dag när luften bara går ur en, man retar sig på allt och alla, vill bara vara i fred och har fullständigt tappat sugen till det mesta.


Psykpunka liksom...


Idag har varit en sådan dag.


Har varit hemma med sonen som varit sjuk. Det började bra. Satte honom framför en film för att kunna plugga. Men vad händer? Grannen börjar borra HYSTERISKT i sina väggar. En annan dag hade det kvittat. Men inte en sådan här dag...


När yngsta dottern sedan kom inglidande från skolan hade hon en kompis med sig. Just den kompisen är en sådan tjej som bara tar för sig och tar allt för givet. Kul att hon känner sig hemma, men ibland får det finnas gränser. Hon och yngsta dottern åt upp maten som jag och sonen skulle ha. Suck!


Hela dagen har jag gått och retat mig på strykhögen som jag verkligen TYCKER att maken borde tagit tagit tag i i helgen. Om jag hade lagt hälften av energin som jag lagt på att reta upp mig, på att faktiskt ta tag i den själv, hade jag fått klarat av den på en timme.

Men inte då...

Bättre att gå omkring och vara grinig...


Blir så trött på mig själv!!!


Näpp, dags att bryta mönstret. Borde väl sätta mig och plugga det jag missat idag. Men nej, nu sätter jag på cykeln och drar iväg till vår nya fina hall och kör ett svettigt gympapass som mamsen leder. Tror att det är det jag behöver!


Skall bara försöka byta om och ta mig iväg INNAN det smäller och jag blir skogstokig över någon stackars familjemedlem...;-)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards