Annapanna

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Anna - 22 augusti 2007 09:44

Igårkväll var vi på bio. Det är någonting vi gör alldeles för sällan, för det är ju så mysigt! Problemet är väl att vi inte alls vill se samma filmer och det är ju mysigast om vi gör det ihop.


Men igår vi vi äntligen tummen ur. Sonen fick vara stanna hemma med morfar så vi kunde se filmen som vi längtat efter.


Den var mycket bra, men jag tyckte nog att det var den av alla 5 filmerna som skiljde sig mest från boken. Lite störrigt när de hoppar över massa saker som man själv tycker är viktigt!


Vi hade sådan tur att filmen gick här hemma så vi slapp åka till Göteborg eller Borås. Det är så sällan det är de filmerna som jag vill se som går i stan. Men det är ju onekligen lite lättare att komma iväg på bio om det räcker med att man tar cykeln!

Något som är jobbigt med biografer är att ljudnivån skall vara så himla hög. Jag fattar inte det! Det känns som om det bara blir värre och värre. Undrans om det bara är jag som är så känslig?


Idag har jag varit med sonen hos tandläkaren. Det gick SÅ bra och han var SÅ duktig! Skönt att ha det avklarat. NU behöver vi bara komma iväg med honom på en 4 års kontroll på Bvc. Har inte varit där med honom sedan han var 2 år *skäms* så det är hög tid nu. Skall försöka komma ihåg telefontiden i morgon så jag kan boka en tid!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards