Annapanna

Direktlänk till inlägg 17 juli 2007

Semestermix 2007

Av Anna - 17 juli 2007 22:28


Okej, här kommer den... Familjens officiella sommar CD. Den som skall spelas i bilen HELA sommaren. Eller iallafall tills vi spyr på den.*S*


Alla har fått välja sina fyra favvolåtar (undantaget maken, han valde så långa låtar att det bara fick plats med tre...)


Mina låtar:

Chasing Cars - Snow Patrol

Fix me - Velvet

Här står jag - Sonja Aldén

Sidewalks - Story of the year


Makens:

Home - Depeche Mode

It's no good - Depeche Mode

Mysterius Times - Sash


Äldsta dottern:

Halo - Haley James Scott

Listen - Beyoncé

What a girl wants - Christina Aguilera

Sweet dreams - Axxis feat. Mady


Yngsta dottern:

Play it for the girls - Danny

Rain - Ola

Brothers - Ola

Ingen sommar utan reggae - Markoolio


Sonen:

I will survive - Gloria Gaynor

För kung och fosterland - Magnus Uggla

The worrying kind - The Ark

YMCA - Village People


Schysst blandning va?!


 
 
Micke

Micke

18 juli 2007 17:31

Jag kan inte påstå jag kan alla.. men det jag känner igen ger en salig blandning :)

http://kludd.se

 
jette

jette

18 juli 2007 21:43

men vilken bra grej att spela in en cd med en blandning som gör alla mer eller mindre glada...*S*

Ha en härlig sommar i bilen då :-)

http://www.jette.se

 
decembertjej tittar in

decembertjej tittar in

27 juli 2007 21:35

Mycket smart idé. Det får bli ett tips till nästa semesterresa. Bra musiksmak ni har - hela gänget!

http://decembertjej.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards