Annapanna

Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Min kärlek 4 år idag!

Av Anna - 15 juli 2007 14:48

Hurra för älsklings Axel som fyller 4 år idag!

Tänk att han varit hos oss i 4 år redan! Familjens lilla bebis kommer nog den stackarn alltid att vara...*L*



Såhär vacker *Not* ;-) var han när han föddes på Varbergs BB klockan 6.50 för 4 år sedan. Det var SÅ varmt den dagen att vi nästan höll på att avlida! (Till skillnad från idag...)

Det var SÅ festligt när han föddes på semestern. Hela campingen hade koll på min stora mage och hur många dagar över tiden vi var. När Axel sedan var ett dygn åkte vi tillbaks till campingen och fortsatte semestern! Kan ju säga att så tokigt gör man bara med tredje barnet ( när han sedan var 5 dygn åkte vi på läger och bodde i tält...)


Tänk, att fast vi hade två helt underbara flickor innan var det precis lika stort när denna härliga, festliga kille kom till oss!



Grattis pussar och kramar till världens goaste kille!!



 (Nu är det bara fyra timmar kvar att jobba innan semestern är här! Tjoho!!!)

 
 
Micke

Micke

15 juli 2007 23:09

Grattis till Axel med.
Inte illa.. va med på läger sin första levnadsvecka! *s*

...vad ska det bli av honom tro?!

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards