Annapanna

Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Anna - 15 juli 2007 22:19

Som jag längtat...


Nu är den här! Äntligen!


Så välbehövligt, så underbart och nu MÅSTE bara den härliga solen titta fram. För jag behöver tanka ENERGI! Tyckte livet var alldeles för segt i vintras och inbillar mig att denna vintern blir lättare om jag bara får lite ( läs mycket) sol på min kropp!


Denna veckan skall vi börja med att ta det hyffsat lugnt. Vi skall ta en tur till Skara Sommarland, det är allt. Hoppas och tror att vädergudarna är på vår sida bara...


 Sonen är för övrigt SÅ nöjd med sin födelsedag. Han har fått tårta och bulle, hans farfar har varit här, han fick en ny badring, ett Nicke Nyfiken spel, ett nytt regnställ och en radiostyrd helikopter!

Då kan man inte vara mer än nöjd va?


näpp,om jag nu skulle luta mig tillbaks, knäppa händerna bakom huvudet, sucka djupt och bara känna mig lycklig....


Ahhh...*s*

Av Anna - 15 juli 2007 14:48

Hurra för älsklings Axel som fyller 4 år idag!

Tänk att han varit hos oss i 4 år redan! Familjens lilla bebis kommer nog den stackarn alltid att vara...*L*



Såhär vacker *Not* ;-) var han när han föddes på Varbergs BB klockan 6.50 för 4 år sedan. Det var SÅ varmt den dagen att vi nästan höll på att avlida! (Till skillnad från idag...)

Det var SÅ festligt när han föddes på semestern. Hela campingen hade koll på min stora mage och hur många dagar över tiden vi var. När Axel sedan var ett dygn åkte vi tillbaks till campingen och fortsatte semestern! Kan ju säga att så tokigt gör man bara med tredje barnet ( när han sedan var 5 dygn åkte vi på läger och bodde i tält...)


Tänk, att fast vi hade två helt underbara flickor innan var det precis lika stort när denna härliga, festliga kille kom till oss!



Grattis pussar och kramar till världens goaste kille!!



 (Nu är det bara fyra timmar kvar att jobba innan semestern är här! Tjoho!!!)

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards