Annapanna

Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Anna - 10 juli 2007 11:56

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen. Mitt sommarjobb måste vara en av de konstigaste arbetsplatserna som finns.


Lite vanligt uppförande finns inte. När jag jobbade första dagen efter en veckas sängliggande är det ingen som frågar hur läget är, eller övörhuvudtaget kommenterar att jag varit borta. Så jäkla skum känsla. Att komma tillbaks utan att någon överhuvudtaget noterat att man inte varit där. Jag har visserligen inte varit på så många arbetsplatser i mitt liv. Men jag har inte varit på något ställe där man behanslar arbetskamraterna som luft.

Hade det inte varit så att jag vet andra som blivit behandlade lika dant så hade jag trott att det varit något fel på mig.


Men jag VET att jag gör ett bra jobb när jag är där och jag är så trevlig mot arbetskamraterna som jag bara mäktar med.

Tror aldrig jag känt mig så ovälkommen i hela mitt liv.


Ja ja, nu är det bara fyra pass kvar, sedan är det semester!


Nu skall jag till vårdcentralen så läkaren skall få lyssna på min hosta. Den ger inte med sig så nu tycker jag att det är läge att ta tag i det! Sedan jobbar jag ett kvällspass. Så jag slutar vid halv tio ikväll. Då hoppas jag att familjen kommit hem. De åkte till makens faster i Malmö igår och har sovit där i natt.

Men nu längtar jag så mycket efter dem!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards