Annapanna

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Anna - 2 juli 2007 17:43

Helgen spenderade jag och barnen tillsammans med min allra bästaste kompis M och hennes barn i en stuga i Hindås. Helgen var jättehärlig och mysig på alla sätt. Vi njöt av god mat, roliga spel, trevligt sällsap, bad i vedeldad tunna och sjö.


Sonen lyckades trilla i sjön från bryggan, både han och jag blev rejält skärrade, men tackålov hade han flytväst på sig så det var ju aldrig någon fara. Förutom att det var sådär varmt i vattnet då. Inte jättebra för hans lunginflammation...



Härligt att bada badtunna nere vid sjön i solnedgången!


Jag och M var riktigt nöjda med oss själva när vi lyckades elda så vi fick upp vattnet till 40 grader, då ingen av oss är kända för att vara scouter ;-)


När klockan var över midnatt och vi skulle gå och lägga oss var värmen fortfarande hög i tunnan så då kröp vi ner allihop en gång till och njöt i mörkret. Det är lycka!


Det enda trista med helgen är att jag har lyckats bli sjuk IGEN!

Det är 5:e gången i år som jag har hög (och då menar jag verkligen hög) feber. Så trist!

Förut har jag varit sjuk max 1 gång om året , men nu är jag det för f**n hela tiden. Det tar på krafterna och det är pinsamt på jobbet. Det är med andra ord INTE min grej att vara sjuk! Hoppas nu bara att det ger med sig fort som blixten.


Förresten, i lördags var jag på viktväktarna. Nu när jag är målviktig så behöver jag inte gå dit oftare än var 10:e vecka, så nu var det dags igen. Vikten var stabil, jag hade tillåmed tappat lite grann. Så nu står match vikten på 66.4 kg. Något jag är mycket nöjd med!

Iochmed det så har jag sammanlagt tappat 14,9 kg sedan januari 06. Mitt slutgiltliga, personliga mål är 65 kg så dit är det lite kvar, men det är verkligen inget som brådskar. Det får ta sin tid att gå ner till det. Det är inte huvudfokus, utan det är att hålla vikten OCH att kunna leva utan att känna att jag behöver göra allt för mycket avbräck på maten.


???

Av Anna - 2 juli 2007 17:23

I vanliga fall har jag allt mellan 20-30 dagliga besök på min blogg. Rekordet är 39 st. Men så igår var det 77(!) stycken som var här inne. Skumt...


Vad kom alla de ifrån?

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards