Annapanna

Direktlänk till inlägg 27 juni 2007

Lunginflammation, yoga och hemsidor

Av Anna - 27 juni 2007 16:00

Jovisst var det lunginflammation som sonen lider av. Men om man jämför hur jag var när jag hade lunginflammation så tycker jag att han är oförskämt pigg. Nu har han iallafall fått antibiotika och borde vara fit for fight om några dagar igen. Jag blir dock hemma med honom i morgon också.


Eftersom vädret har varit uselt även idag har vi, undantaget promenaden till och från vårdcentralen, inte varit ute alls. Yngsta dottern har sovit hos en kompis inatt och har inte kommit hem än, så sonen och äldsta dottern har roat sig med att glo på film och bakat kladdkaka. Mums!!!


Själv har jag försökt fylla tiden med sådana där saker som ligger på hög och som jag känner mig lite stressad över. Som det brukar när det är lite för mycket försöker man göra allt på en gång, så också jag. Så jag har pulat med gymnastikföreningens hemsida, gjort yogapass, funderat på aerobickoreografier, mailat, dammsugit, sorterat tvätt och noppat ögonbryn. Fast jag har inte gjort något färdigt(inte ens ögonbrynen). Så massor av påbörjade, men inga avslutade projekt alltså.


Suck! Typiskt mig...

 
 
Viktoria

Viktoria

27 juni 2007 17:34

Jaså, du är en sån mesborgare du! ;-) Men hur kan man vara allergisk mot Morden i Midsommer. Det övergår mitt förstånd. :-)

Trist med Axels lunginflammation. Hoppas han blir bättre snart så han får springa ute och leka, fast i det här vädret vill man ju inte gärna vara utomhus. Solen tittade fram här för någon timme sen, men nu är det grått igen.

Ha det så gott!
Kram Viktoria

http://www.vikkitikki.com

 
Micke

Micke

1 juli 2007 09:56

Hoppas han är bättre nu nån dag senare!

http://kludd.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards