Annapanna

Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Anna - 8 juni 2007 09:27

Så har vi då klarat av ett av studentfiranderan denna vecka. I går var det min kusin I som slutade skolan. Det var nog ett av det största studentkalaset jag varit på. Det var lätt 100 pers där. Helt sjukt mycket folk! Men det var jättemysigt att träffa alla kusiner och så. På mammas sida är vi 8 kusiner å de är så goa allihop. Det är så himla synd att vi inte träffas oftare än vad vi gör bara. Vi bor ju relativt nära allihop. Jag är äldst (född 73) och minsta kusinen är född 90 så det är ett ganska bra spann på oss.

Iallafall har jag och brorsan bestämt oss för att försöka dra ihop alla till sommaren. Urmysigt!


Idag är jag och sonen hemma och är lediga. Jätteskönt efter en tuff jobbevecka. Ikväll är det makens lillasyster som slutar skolan, så henne skall vi också fira. Sedan lånar vi mams och paps husvagn i Falkenberg över helgen, så efter festen åker vi direkt dit.


Så idag skall jag och sonen packa och greja. Sedan får vi nog ta en sväng till affären för att fylla på lagret av solskydd. Det är änna läge för det nu när solen gassar som den gör. Underbart med förädiskt.

Det är ingen i vår familj som är speciellt solkänslig, men man vill ju inte riktigt chansa, utan här skall det smörjas minsann!


Nu hoppas vi att vädret fortsätter vara lika härligt, så får vi en härlig helg vid havet! Det kan behövas för att ladda batterierna. (1 vecka jobbad, 5 veckor kvar till semestern!)


Ha en go helg!

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards