Annapanna

Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Anna - 5 maj 2007 22:12

Sitter här med jorden ömmaste muskler! Har ju varit på Yogakurs hela dan. Och nu gör det ONT i hela hela kroppen!


Shit, jag vet inte hur jag skall klara av morgondagen (kurs hela dan då med)


Men jösses vad roligt det har varit! Världens bästa instruktörer, trevliga deltagare och SÅ mycket härliga (läs jobbiga) övningar!


Jag vet ju vad jag har att öva på i sommar iallafall. Skall börja leda yogaklasser till hösten och OJ vad mycket det är att tänka på. Inte alls som vare sig gympa eller aerobics. Det är TUSEN saker att hålla reda på.


Men jätteroligt!


Ser fram mot morgondagen med skräckblandad förtjusning... Hade tänkt att gå ut och springa 1 mil när jag kommer hem i morgon kväll, men om det känns lika dant i morgonkväll som det gör nu, ja, då lär det INTE bli någon springning...


Dags att sussa, är helt färdig!

Ovido - Quiz & Flashcards