Annapanna

Direktlänk till inlägg 21 april 2007

Lördagsrapport 2

Av Anna - 21 april 2007 23:34

Nu har våra vänner åkt hem å jag tänkte att jag sätter mig här en stund innan det är dags att ta tag i bombnedslaget...


Eftermiddagen och kvällen har varit jättemysig! Min vän M är gift med A och tillsammans har de två barn M (8 år och pojke) och T(6 år, flicka  och min guddotter) När de kom gick vi ut och spelade en match basket. Tjejer mot killar. Killarna vann överlägset, men det skyller vi endast på att äldsta dottern är iväg på basket turnering i helgen och således inte är hemma...

Sedan gick vi in för att käka, och det gjorde vi. Till magen stod i fyra hörn. Urk!!!!!

Efter det blev det singstar ända tills det var dags för dem att åka hem. Vi har sjungit så vi är alldeles hesa allhop. Så himla kul!

Vi har med andra ord haft jättetrevligt, precis som vanligt. Det är ju som sagt synd att vi träffas så himla sällan bara. Fattar inte riktigt varför det blir så. När barnen var mindre var vi mycket duktigare på att träffas och åkte ofta på semester tillsammans och så. Men nu är det hopplöst att få till en träff. Konstaterade att vi är upptagna omlott mer eller mindre hela sommaren. Helt sjukt juh...


I morgon har vi massor att göra. Yngsta dottern skall både ha handbollsträning och gymnastikuppvisning. Sedan skall både jag och maken försöka komma ut och springa. På kvällen skall jag även åka hem till mams (och paps) för att få mina ben vaxade. Mamma är himla duktig på det och hon orkar med mitt skrikande. Tycker nämnligen att det gör så s***ns ont! Så på vintern får håret på benen växa fritt. Förutom om jag skall gå till simhallen eller så, då kommer rakhyveln fram. Så nu är det hög tid att göra sig av med vinterpälsen. :-) 

 
 
Vickan

Vickan

23 april 2007 15:35

Ja du, vaxning håller jag mig ifrån för det gör som du säger så jädrans ont. Här används rakhyveln, inte särskilt ofta men så här lagom till värmen kommer, åker den fram. :-)

Ha det så bra!
Kram Viktoria

http://www.vikkitikki.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 12 april 2011 16:30

Ja, jag försakar min gamla blogg för min nya. Det kanske inte är snällt att bara strunta i sin gamla trokänare, men just nu gör jag det ändå. Behövde en nystart. Ett roligt projekt tillsammans med min dotter. Och kul, det har vi! Kom gärna på besök! ...

Av Anna - 8 april 2011 19:18

Det var INTE alls min mening att göra er oroliga. Att skriva ett sådant  deppinlägg som jag gjorde förra veckan och sedan inte höra av sig på mängder av dagar. En del har ringt och varit nojiga som sjutton och jag tackar för all omtanke.   Hur är...

Av Anna - 30 mars 2011 21:19


Om jag ärligt får säga vad jag tycker så är det liiiiite för mycket just nu. Febern ger inte med sig (3 månader nu), jag skall till Borås x2 denna veckan för olika undersökningar. Jag jobbar i helgen, vi har en 14-åring här hemma som inte är helt bal...

Av Anna - 28 mars 2011 19:54


Vaknade utan (tjoho) feber i morse. Skuttade inte (men nästan) till jobbet. Jobbade på utav bara sjutton. Promenixade hemåt i solen. Hämtade upp Axel med medföljande kompis på fritids. Tog vägen förbi affären och handlade. Gick hem plockade upp maten...

Av Anna - 27 mars 2011 20:19

I fredags när jag kom hem från jobbet låg ett brev och väntade på hallmattan. Ett stort, fint brev med handskriven adress, hur ofta för man sådana nu för tiden? I låg ett brev från min rara kusin. Ett brev som värmde ända ner i magen. Fullt av kärlek...

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards