Annapanna

Alla inlägg den 28 februari 2007

Av Anna - 28 februari 2007 17:36

Idag fyller en kompis till mig år. Jag har ingen vidare kontakt med honom längre men vi var riktiga bästisar när vi var små. Nu träffas vi alldeles för sällan och ibland längtar jag halvt ihjäl mig efter honom. Idag på hans födelsdag tänker jag på honom särskilt mycket. Inom kort skall han bli pappa för första gången! Spännande värre!Grattiskramar i massor Björn! Saknar dig!

Av Anna - 28 februari 2007 10:21

Idag mår iallafall jag lite bättre. Nu har dock äldsta dottern insjuknat också. Så nu har influensan gett sig på oss all utan yngsta dottern som klarat sig. Håller tummarna för att hon håller sig frisk!Sonen är fortfarande sjuk han med, men på bättringsvägen. Idag skall jag försöka gå iväg på en föreläsning på praktikplatsen "äldre och läkemedel". Den skall tydligen vara riktigt bra. Det känns som en lagom start efter sjukan, att sitta på en tre timmars föreläsning. Hoppas nu bara att den är så bra som de säger.Det värsta när man varit sjuk så länge är BERGEN av måstepapper som har växt flera meter känns det som. Det är riktigt ångestladdat att försöka bena i allt. Mycket papper blir det... Åh jag HATAR papper. Suck!Men vad sjutton, jag skall inte gnälla, jag har ju åtminstonde ingen feber längre, och det var ju min högsta önskan igår att den skulle försvinna...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2007 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards